<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> Navigace: Moduly aplikace > Podvojné účetnictví > Agendy > Banka > Banka příjem |
Nový doklad agendy Banka příjem je možné založit přes Účetní deník - Nový doklad (výběrem "Banka příjem") nebo přes přehled Banka (tlačítko "Příjem").
Doklad: Označení nového dokladu v odpovídající číselné řadě.
Bankovní účet: Výběr z možných bankovních účtů ze seznamu Bankovní účty a pokladny.
Bankovní výpis: Výběr z možných záznamů ze seznamu Bankovní výpisy.
Odběratel (přijato od): Výběr odběratele ze seznamu Kontakty. Výběr odpovídajících záznamů se nabídne po zadání alespoň dvojice znaků ze jména kontaktu. Po kliknutí na ikonku dalekohledu a následně na tlačítko "Přidat" je možné založit nový kontakt.
Předkontace: Výběr předkontace ze seznamu Předkontace. Na základě vybrané předkontace se následně nastaví účty MD a DAL.
MD, DAL: Výběr účtu ze seznamu Účtová osnova. Výběr odpovídajích záznamů se nabídne po zadání alespoň dvojice znaků z názvu nebo čísla účtu. Po kliknutí na ikonku dalekohledu a následně na tlačítko "Přidat" je možné založit nový účet.
Středisko: Přiřazení střediska. Seznam středisek je možné upravovat v Administrace jednotky / Číselníky / Podvojné účetnictví: Středisko.