<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> Navigace: Moduly aplikace > Akce > Detail akce |
Detailní informace o akci ze seznamu akcí.
Záložka Základní informace:
Obsahuje údaje o akci (např. název, místo, vedoucí atd.) a dostupné akce.
Kopie: Založí kopii stávající akce (včetně účastníků) a zobrazí ji v editačním režimu.
Rozpočet: Zobrazí informace o rozpočtu podvojného účetnictví.
Rozpočet JÚ: Zobrazí informace o rozpočtu jednoduchého účetnictví.
Záložka účastníci:
Evidence účastníků akce. Počet účastníků dle jednotlivých kategorií se automaticky vypočítává ze zadaných účastníků. Při volbě zadat ručně lze počty účastníků v každé kategorii zadat ručně.
Nový: Umožňuje zadat účastníky, kteří nejsou zavedeni v modulu Členové.
Přidat člena: Umožňuje hromadně přidat účastníky ze seznamu členů - modul Členové.
Záložka Přílohy:
Každé akci můžete přidávat libovolné dokumenty. Kategorie dokumentů lze přidávat a upravovat v Administrace jednotky / Kategorie dokumentů.
Záložka Historie:
Zobrazuje historii úprav akce a jejích vlastností.